Siksi,että asiakas kertoo siitä aina muille eteenpäin. Riippuen siitä onko palvelu hyvää vai huonoa, hieman eri määrälle. Tämä on esimerkki hyvästä asiakaspalvelusta.

Tarina
Ostin jokin aika sitten eräiltä messuilta
Annun ja Liinun kehittämän tuotesarjan Mummi ja minä siivoussuihkeen. Ständillä sitä kehuttiin vielä ekologiseksi ja hyvän tuoksuiseksi, joten ei tarvinnut enempää vakuuttaa. Halusin myös suosia kotimaista.

Intoa piukassa kaivoin suihkepulloni esille ja leveilin avokille et "Katos mikä tehosuihke tämä tässä on. Voit vaikka ite koittaa miten toimii"...

Avokki jopa suostui kokeilemaan ja yllätys olikin suuri kun suihkenokasta tuli vain pari suihkausta ja sitten kaputt. En tiedä mikä sille tuli mutta yht´äkkiä se oli tukossa.

Tilanne päättyi hupaisaan kuittailuun avokin puolelta siitä, että "kaikkea sä menetkin ostamaan". 

Tätä en niellyt vaan menin näppänä naisena nettiin ja etsin Annun ja Liinun yhteystiedot ja naputtelin palautetta. Jäin odottamaan....

 

Ja yllätys oli todella positiivinen kun tämä saapui tänään....

Hyvityssetti

2061447.jpg
Uuden suihkenokan lisäksi sain joulunpunaisen tiskirätin ja käsinkirjoitetun vastauksen.

 

Käsinkirjoitettu vastaus

2061448.jpg

Eihän tälläistä enää tahdo saada mistään? hyvä kun kaveritkaan jaksavat laittaa enää käsinkirjoitettuja kortteja tulemaan. Ihanaa, kaikenmaailman mailien keskellä saada käsinkirjoitteu vastaus ja vielä yritykseltä. Vähän kuin joulukortti!

 

Kyllä nyt kelpaa ja suihkenokka toimii

2061449.jpg

Tästä jäi erittäin hyvä fiilis asiakkaana ja suosittelen teitä ihan varmasti muillekin.